Założeniem naszej pracy z dziećmi jest stworzenie dla nich mostu, po którym będą mogły przejść na ścieżkę optymalnego rozwoju motorycznego, poznawczego i społecznego.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że autyzm ma różne oblicza i może generować różne trudności, dlatego każdego podopiecznego traktujemy indywidualnie, starając się zapewnić mu jak najlepsze warunki wzrastania i nabywania niezbędnych umiejętności oraz kompetencji. Najważniejsza jest praca w małych zespołach, która zapewnia możliwość poświęcenia każdemu dziecku odpowiedniej ilości czasu i uwagi.
Jesteśmy dobrzy w tym, co robimy, co potwierdzają miłe słowa rodziców naszych maluchów.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Jana Kochanowskiego w Kielcach ze specjalnością Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkola z terapia pedagogiczną. Od prawie 10 lat pracuję z dziećmi. Jestem współtwórcą wielu innowacji pedagogicznych podążających za dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyłam szereg kursów i szkoleń, które wspierają moją codzienną pracę. Praca z dziećmi to dla mnie wyzwanie, ale również ogromna radość i przyjemność. Motywuje mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują, by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. W życiu prywatnym najchętniej spędzam wolny czas z bliskimi. Staram się aktywnie wypełniać każdy mój dzień. Lubię: podróże, rower, basen, joga.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, terapeutą behawioralnym PLTB (nr licencji 212/T/2018). Od ponad 10 lat pomagam dzieciom z trudnościami rozwojowymi i ich rodzinom. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Zdobywałam doświadczenie w ośrodkach behawioralnych w Warszawie i Gdańsku. Pracowałam w placówkach wspierając dzieci podczas terapii indywidualnej, zajęć grupowych oraz uspołeczniających. Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Posiadam kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-R, VB-MAPP), funkcjonowania poznawczego (Stanford-Binet 5, IDS), oraz wykrywania spektrum autyzmu u dzieci (ADOS-2). Praca z małymi dzieci to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia.
Współzałożycielka Magicznych Mostów. Od 2016 roku prowadzę placówki oświatowe pod względem administracyjnym, księgowym oraz kadrowo-płacowym. Ukończyłam studia wyższe na kierunkach Finanse i rachunkowość oraz Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Przeszłam niezliczoną ilość szkoleń nt. pozyskiwania i rozliczania dotacji podmiotowych. W Magicznych Mostach dbam przede wszystkim o poprawność i kompletność dokumentacji, o zapewnienie bezpiecznej i komfortowej pracy terapeutów i podopiecznych, ale również o wyposażenie placówki w pomoce edukacyjne i terapeutyczne. Kocham swoje miejsce pracy. Zawsze chętnie wspomagam pracę terapeutów, a postępy i satysfakcja naszych dzieciaków napędzają mnie do dalszego działania i wprowadzania zmian na lepsze.
Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
W Magicznym Moście jestem psychologiem/terapeutą indywidualnym. Aktualnie skupiam się na rozwoju mojej wiedzy i umiejętności w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Moje doświadczenie poszerzałam biorąc udział w licznych szkoleniach, m.in.: Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP 3 PL, Dokumentowanie i programowanie w SAZ, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna, Praca z zachowaniami schematycznymi, Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci (VB MAPP) -SYSABA, Bajkoterapia, Terapia ręki i stopy I i II stopnia, Trening umiejętności społecznych I oraz II stopnia, Aktywne metody pracy w edukacji włączającej czy Praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera. Aktualnie skupiam się na rozwoju mojej wiedzy i umiejętności w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Prywatnie, spędzam wolny czas uprawiając sport. Uwielbiam czytać, podróżować oraz fotografować.
Jestem absolwentką Akademii Pedagogikii Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam studia na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, Surdopedagogika oraz Terapia Pedagogiczna. Doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu nabywałam podczas praktyk i pracy. Odbyłam również praktyki w Ośrodku dla dzieci niesłyszących oraz niedosłyszących we Wrocławiu. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym jako nauczyciel współorganizujący pracę oraz prowadziłam terapię dzieci w spektrum autyzmu.
W pracy buduję z dzieckiem relację opartą na zaufaniu, dzięki czemu terapia przynosi efekty. Zależy mi na tym, aby podopieczni budowali poczucie sprawczości i własnej wartości.
Jestem absolwentką szkoły muzycznej, a więc bardzo chętnie wplatam muzykę w terapię.
Prywatnie uwielbiam spędzać czas na łonie natury, a szczególnie w górach.
Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W Magicznym Moście jestem psychologiem/terapeutą indywidualnym. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w placówkach edukacyjnych i terapeutycznych z dziećmi do lat 8. Jestem trenerem umiejętności społecznych II stopnia, ukończyłam również szkolenie z metody NVC w pracy z dziećmi. Stale porzeszam swoją wiedzę biorąc udział w różnego rodzaju szkoleniach i webinarach w tym: "Praca z dziećmi ASD - budowanie motywacji i nawiązywanie współpracy", "Wsparcie samodzielności dziecka w spektrum autyzmu - praktyczne porady", "Masaż neurologopedyczny oraz techniki odwrażliwiania sensorycznego w terapii mięśniowo-powięziowej". W swojej pracy skupiam się na zbudowaniu dobrej relacji terapeutycznej z dzieckiem, zapewnieniu mu poczucia bezpieczeństwa i zbudowaniu środowiska wspierającego nabywanie nowych umiejętności.
Jestem terapeutką zajęciową, absolwentką Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami zdobywałam jako praktykantka w Ośrodku Wczesnej Interwencji oraz w Centrum Intensywnej Terapii „Olinek”. Uwielbiam pracę z dziećmi. Jestem osobą uśmiechniętą, kreatywną i zawsze gotową do współpracy. Ukończyłam szkolenia z zakresu prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, interesują mnie różne alternatywne metody terapii: arteterapia, muzykoterapia, terapia metodą dramy, sensoplastyka. Staram się stale poszerzać swoją wiedzę i kompetencję poprzez udział w różnych szkoleniach.
Ukończyłam studia I stopnia na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku – Logopedia z audiologią oraz studia II stopnia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, kierunek – Logopedia ogólna i kliniczna. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Posiadam certyfikat umiejętności praktycznych z zakresu audiologii. Jestem certyfikowanym terapeutą: miofunkcjonalnym I° i II° wg. A. Kittel.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w szkole specjalnej. Swoją opieką neurologopedyczną obejmowałam dzieci i młodzież z problemami rozwoju mowy i komunikacji, głównie osoby ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną oraz dzieci będące w normie rozwojowej, posiadające trudności artykulacyjne i miofunkcjonalne a także niemowlaki z wyzwaniami rozwojowymi.
Jestem terapeutą komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC. Zależy mi na tym, aby każdy miał możliwość komunikacji. Dlatego gdy występują trudności z wykształceniem mowy werbalnej, pomagam moim podopiecznym wprowadzić odpowiedni dla nich system komunikacji (PECS, Gesty Makaton, oprogramowanie „Mówik”) który pomaga im efektywnie komunikować się z otoczeniem.
Ukończyłam liczne kursy i szkolenia poszerzające wiedzę logopedyczną i neurologopedyczną związaną z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji oraz trudnościami miofunkcjonalnymi niemowląt i dzieci m.in.: AAC, Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro, Jak efektywnie pracować z dzieckiem z autyzmem w nurcie SAZ, Makaton I° II° i III°, Obsługa oraz wykorzystanie programu Mówik, Kinesiotaping w logopedii, Masaż logopedyczny, Terapia miofunkcjonalna wg. A. Kittel I° i II°, Niemowlak u logopedy cz I. i cz. II, Terapia sygmatyzmu międzyzębowego, Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, Terapia neurobiologiczna.
W swej pracy cenię sobie indywidualne podejście do pacjenta. Jako neurologopeda staram się jak najlepiej poznać dziecko – jego mocne strony, zainteresowania i deficyty. Dzięki temu jestem w stanie opracować program terapii indywidualnie dopasowany do jego potrzeb.
Jestem absolwentką Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu, w Fundacji Zdrowie, w Stowarzyszeniu Rodzin i Przyjaciół Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną ,,Chata z pomysłami”, w Stowarzyszeniu Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych Krasnal oraz Ośrodku Rehabilitacji Dziennej dla Młodzieży i Dorosłych Niewidomych i Słabowidzących ze Złożoną Niepełnosprawnością ,,Stowarzyszenie Tęcza”. Ukończyłam I stopień szkolenia „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”. Jestem osobą pogodną, zawsze uśmiechniętą i skorą do pomocy. W pracy cechuje mnie kreatywność, determinacja i wytrwałość. Ponad to praca z dziećmi z autyzmem to dla mnie wielka satysfakcja i nawet ,najdrobniejsze sukcesy bardzo mnie cieszą. Odbyłam wiele szkoleń, ale cały czas pogłębiam wiedzę i dokształcam się po to, aby być coraz lepszym specjalistą.
Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego na specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączająca oraz studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na specjalności pedagogika szkolna i pedagogika zdolności. Podczas nauki odbyłam praktyki w przedszkolach, szkołach podstawowych i integracyjnych. W ramach zajęć uczelnianych odwiedzałam dom treningowy dla osób z niepełnosprawnościami, a także brałam udział w przygotowaniu Majówki Aniołów organizowanej dla dziecii młodzieży ze szkół specjalnych. Ukończyłam szkolenie w ramach projektu POMAGAM! Wiem jak! „SAZ sposobem na efektywną edukację”. Jestem osobą, która potrafi nawiązać kontakt z drugim człowiekiem, potrafię słuchać, jestem cierpliwa i otwarta na nowości pedagogiczne.
Ukończyłam 3-letnie studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna, specjalność logopedia szkolna i dydaktyka polonistyczna oraz 2-letnie studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność logopedia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szpitalach na oddziałach neurologicznych i pracując w przedszkolach (ogólnodostępnym, integracyjnym, specjalnym) oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Opieką logopedyczną obejmowałam dzieci, młodzież i dorosłych z wadami artykulacyjnymi, z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji językowej w tym ze spektrum autyzmu, z mózgowym porażeniem dziecięcym (mpd) oraz z zespołami genetycznymi. Ukończyłam szkolenia poszerzające wiedzę logopedyczną m.in. "Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej", a także szkolenie z zakresu AAC "PECS - poziom 1". W swoich działaniach terapetycznych podchodzę do każdego pacjenta w sposób indywidualny i holistyczny.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego. Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą integracji sensorycznej. Pracę z osobami z niepełnosprawnością rozpoczęłam już na studiach, jako wychowawca na turnusie rehabilitacyjno-wypoczynkowym dla dorosłych osób z niepełnosprawnością. Od ponad sześciu lat pracuję jako pedagog specjalny z dziećmi ze spektrum autyzmu. W swojej pracy dążę do sukcesów, prowadzę zajęcia indywidualnie dopasowane do każdego dziecka. Jestem wytrwała w swoich działaniach, chętna do dalszego rozwoju. Wykazuję się empatią, cierpliwością oraz kreatywnością. Praca z dziećmi przynosi mi wiele satysfakcji oraz spełnienia zawodowego.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Jana Kochanowskiego w Kielcach ze specjalnością Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkola z terapia pedagogiczną. Od prawie 10 lat pracuję z dziećmi. Jestem współtwórcą wielu innowacji pedagogicznych podążających za dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyłam szereg kursów i szkoleń, które wspierają moją codzienną pracę. Praca z dziećmi to dla mnie wyzwanie, ale również ogromna radość i przyjemność. Motywuje mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują, by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. W życiu prywatnym najchętniej spędzam wolny czas z bliskimi. Staram się aktywnie wypełniać każdy mój dzień. Lubię: podróże, rower, basen, joga.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, terapeutą behawioralnym PLTB (nr licencji 212/T/2018). Od ponad 10 lat pomagam dzieciom z trudnościami rozwojowymi i ich rodzinom. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Zdobywałam doświadczenie w ośrodkach behawioralnych w Warszawie i Gdańsku. Pracowałam w placówkach wspierając dzieci podczas terapii indywidualnej, zajęć grupowych oraz uspołeczniających. Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Posiadam kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-R, VB-MAPP), funkcjonowania poznawczego (Stanford-Binet 5, IDS), oraz wykrywania spektrum autyzmu u dzieci (ADOS-2). Praca z małymi dzieci to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia.
Współzałożycielka Magicznych Mostów. Od 2016 roku prowadzę placówki oświatowe pod względem administracyjnym, księgowym oraz kadrowo-płacowym. Ukończyłam studia wyższe na kierunkach Finanse i rachunkowość oraz Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Przeszłam niezliczoną ilość szkoleń nt. pozyskiwania i rozliczania dotacji podmiotowych. W Magicznych Mostach dbam przede wszystkim o poprawność i kompletność dokumentacji, o zapewnienie bezpiecznej i komfortowej pracy terapeutów i podopiecznych, ale również o wyposażenie placówki w pomoce edukacyjne i terapeutyczne. Kocham swoje miejsce pracy. Zawsze chętnie wspomagam pracę terapeutów, a postępy i satysfakcja naszych dzieciaków napędzają mnie do dalszego działania i wprowadzania zmian na lepsze.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałam w trakcie studiów angażując się w różnego rodzaju wolontariaty, m.in. prowadząc warsztaty terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Miałam okazję pracować w placówkach przedszkolnych wspierając grupy integracyjne oraz terapeutyczne. Prowadziłam również zajęcia indywidualne z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi. Chętnie podnoszę swoje kwalifikacje przez uczestnictwo w licznych kursach i szkoleniach, m.in. „Diagnoza funkcjonalna- profil psychoedukacyjny PEP-r”, „Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju”. Praca z dziećmi powoduje, że każdy dzień jest dla mnie nowym wyzwaniem, a każde nawet najmniejsze osiągnięcie jest powodem do dumy i motywuje do dalszego działania.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Doświadczenie zdobywam od początku studiów. Odbyłam staż w Ośrodku Terapeutycznym „Przystań Psychologiczna”, gdzie asystowałam dzieciom z diagnozą Zespołu Aspergera oraz ADHD. Ponad to byłam wolontariuszką w Ośrodku Integracji Społecznej, prowadząc terapię dorosłych osób ze spektrumautyzmu. Ukończyłam certyfikowane szkolenie I i II stopnia z zakresu prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. Swoją przyszłość wiążę z pracą z dziećmi i młodzieżą. Za podstawę prawidłowej komunikacji z dzieckiem uważam zapewnienie mu poczucia bezpieczeństwa i zaufania. Istotne dla mnie jest wychwycenie potrzeb dziecka i nauczenie ich zaspokajania. Specjalistyczną wiedzę w tym zakresie nieustannie staram się pogłębiać poprzez liczne kursy i szkolenia.
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Gdańskim. Podczas studiów zrealizowałam również przygotowanie pedagogiczne. Jestem absolwentką studiów podyplomowych ze Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobyłam wspierając dzieci w grupach integracyjnych, prowadząc indywidualne zajęcia, zarówno terapię psychologiczną jak i zajęcia WWRD z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Swoją przyszłość zawodową planuję w pracy z dziećmi, a także ich rodzicami. Najważniejsza jest dla mnie dobra relacja z dziećmi, a także ich poczucie bezpieczeństwa. Ogromną satysfakcję sprawia mi obserwowanie postępów, które robią moi podopieczni.
Jestem licencjonowanym nauczycielem Pedagogiki wczesnoszkolnej. Obecnie zdobywam kwalifikacje magisterskie do tytułu Psychologa. Odbyłam praktyki w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wspomagając dzieci z trudnościami w edukacji szkolnej. Ponadto posiadam doświadczenie w opiece nad dziećmi zdobyte podczas pracy jako wychowawca grupy w Przedszkolu Dwujęzycznym. Ukończyłam certyfikowane szkolenie "Mutyzm selektywny - oddziaływania przedszkolne i szkolne" prowadzone przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku. Ukończyłam również kurs Treningu Umiejętności Społecznych, organizowany przez Pomoc Fundacja Autyzm. Swoją przyszłość wiążę z pracą z dziećmi. Zależy mi na zapewnieniu im prawidłowego rozwoju oraz poczucia bezpieczeństwa. Specjalistyczną wiedzę w tym zakresie staram się pogłębiać poprzez liczne kursy i szkolenia.
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Logopedia i praca z dziećmi to moje dwie największe życiowe pasje. W kontakcie i pracy z dziećmi zależy mi na budowaniu bezpieczeństwa, wzmacnianiu poczucia wartości i tożsamości najmłodszych. Staram się ciągle poszerzać zakres swojej wiedzy biorąc udział w szkoleniach, webinarach oraz konferencjach. Każdego mojego małego podopiecznego staram się zachęcić do pracy przygotowanymi według jego upodobań pomocami. Kładę szczególny nacisk na zwiększenie skuteczności terapii poprzez łączenie różnych metod pracy. Dzięki temu typowo stolikową terapię logopedyczną zamieniam na zajęcia z elementami logorytmiki oraz logosensoryki. Chęć współpracy oraz widoczne efekty pracy u moich podopiecznych motywują mnie do ciągłego poszerzania kwalifikacji.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, nauczycielem przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, a także diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej. Kontakt z dziećmi stanowi dla mnie zarówno moją pracę, jak i pasję. Całą swoją karierę zawodową oraz drogę edukacyjną poprowadziłam w kierunku pracy właśnie z nimi, aby jak najbardziej holistycznie i indywidualnie podejść do każdego z nich. Posiadam również bogate doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną, dotkniętymi chorobami genetycznymi, niepełnosprawnością intelektualną oraz różnego typu zaburzeniami rozwojowymi zdobytą w Ośrodku Wsparcia i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Sprzężoną w Warszawie. Stale rozwijam swój warsztat pracy oraz poszerzam wiedzę i kompetencje poprzez uczestnictwo w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Moja kreatywność, wiedza i doświadczenie pozwala mi na prowadzenie terapii i wsparcia w bardzo zróżnicowany, ciekawy oraz co najważniejsze efektywny sposób a otwartość, energia i radość sprawia, że łatwo nawiązuje pozytywne relacje z dziećmi. Prywatnie jestem mamą dwójki energicznych chłopców a w wolnym czasie podróżuje, czytam książki o tematyce kryminalistycznej oraz poszerzam swoją kolekcję roślin domowych.
Jestem psychologiem, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na specjalności psychologia zdrowia i rehabilitacji. Pierwsze doświadczenie zdobywałam w dziennym ośrodku wsparcia dla dorosłych osób ze spektrum autyzmu, gdzie zyskałam cenną wiedzę na temat specyfiki pracy z tą grupą. Obecnie pełnię rolę terapeuty grupowego w 'Magicznym Moście'. W pracy kładę szczególny nacisk na indywidualne podejście do każdego dziecka, dostosowując się do jego unikalnych potrzeb i możliwości, także w kontekście interakcji w grupie. Zależy mi na budowaniu silnej więzi, aby każde dziecko czuło się pewnie i mogło rozwijać się w atmosferze zaufania i wsparcia. Dbam o ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, dlatego regularnie uczestniczę w szkoleniach, kursach i webinarach, takich jak Trening Umiejętności Społecznych czy AAC – Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca.
Ukończyłam pięcioletnie studia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Kontynuuje naukę na studiach podyplomowych z neurologopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas licznych praktyk, pracy w przedszkolach oraz w fundacji. Odbyłam również roczny staż w Centrum Mowy i Ruchu ELF. Staram się cały czas dokształcać poprzez udział w licznych szkoleniach. Praca z dziećmi sprawia mi dużo radości i satysfakcji.
Jestem fizjoterapeutką, absolwentką studiów magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, a także certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej (PSTIS, Warszawa). Ukończyłam studia podyplomowe - Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika. Brałam udział w licznych kursach m.in. Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci w okresie wczesnodziecięcym (Wrocław), Diagnostyka i terapia wad postawy, skolioz i choroby Scheuermanna wg Metody FITS (Warszawa). Praca z dziećmi wymaga kreatywności i szczególnej wrażliwości, ale jednocześnie daje mi dużo radości i satysfakcji. Dbam o dobrą atmosferę podczas zajęć, tak aby terapia była również zabawą. Ważny jest dla mnie rozwój zawodowy, poszerzam swoje umiejętności oraz aktualizuję wiedzę.