Założeniem naszej pracy z dziećmi jest stworzenie dla nich mostu, po którym będą mogły przejść na ścieżkę optymalnego rozwoju motorycznego, poznawczego i społecznego.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że autyzm ma różne oblicza i może generować różne trudności, dlatego każdego podopiecznego traktujemy indywidualnie, starając się zapewnić mu jak najlepsze warunki wzrastania i nabywania niezbędnych umiejętności oraz kompetencji. Najważniejsza jest praca w małych zespołach, która zapewnia możliwość poświęcenia każdemu dziecku odpowiedniej ilości czasu i uwagi.
Jesteśmy dobrzy w tym, co robimy, co potwierdzają miłe słowa rodziców naszych maluchów.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Jana Kochanowskiego w Kielcach ze specjalnością Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkola z terapia pedagogiczną. Od prawie 10 lat pracuję z dziećmi. Jestem współtwórcą wielu innowacji pedagogicznych podążających za dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyłam szereg kursów i szkoleń, które wspierają moją codzienną pracę. Praca z dziećmi to dla mnie wyzwanie, ale również ogromna radość i przyjemność. Motywuje mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują, by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. W życiu prywatnym najchętniej spędzam wolny czas z bliskimi. Staram się aktywnie wypełniać każdy mój dzień. Lubię: podróże, rower, basen, joga.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, terapeutą behawioralnym PLTB (nr licencji 212/T/2018). Od ponad 10 lat pomagam dzieciom z trudnościami rozwojowymi i ich rodzinom. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Zdobywałam doświadczenie w ośrodkach behawioralnych w Warszawie i Gdańsku. Pracowałam w placówkach wspierając dzieci podczas terapii indywidualnej, zajęć grupowych oraz uspołeczniających. Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Posiadam kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-R, VB-MAPP), funkcjonowania poznawczego (Stanford-Binet 5, IDS), oraz wykrywania spektrum autyzmu u dzieci (ADOS-2). Praca z małymi dzieci to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, kandydatką do uzyskania licencji terapeuty behawioralnego. Swoją wiedzę dotyczącą diagnozy i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu zdobywałam na licznych szkoleniach i konferencjach, m.in. „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” w Fundacji SYNAPSIS, „VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii” SCOLARIS, „Terapia behawioralna w praktyce: 3-modułowy kurs bazowy” w Fundacji „Krok po kroku”, „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu” w Fundacji SYNAPSIS, „Metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna” SCOLARIS. Ukończyłam studia podyplomowe w SWPS „Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania”. Od lat pracuję z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju. Doświadczenie zdobywałam w Bydgoskim Zespole Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych, Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy, prowadząc terapię indywidualną w Centrum Kompleksowej Terapii Psychologiczno – Pedagogicznej „Spektrum”, w przedszkolu terapeutycznym „Tęczowy Domek” w Grodzisku Mazowieckim oraz pracując indywidualnie w środowisku domowym.
Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
W Magicznym Moście jestem psychologiem/terapeutą indywidualnym. Aktualnie skupiam się na rozwoju mojej wiedzy i umiejętności w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Moje doświadczenie poszerzałam biorąc udział w licznych szkoleniach, m.in.: Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP 3 PL, Dokumentowanie i programowanie w SAZ, Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna, Praca z zachowaniami schematycznymi, Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci (VB MAPP) -SYSABA, Bajkoterapia, Terapia ręki i stopy I i II stopnia, Trening umiejętności społecznych I oraz II stopnia, Aktywne metody pracy w edukacji włączającej czy Praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera. Aktualnie skupiam się na rozwoju mojej wiedzy i umiejętności w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Prywatnie, spędzam wolny czas uprawiając sport. Uwielbiam czytać, podróżować oraz fotografować.
Jestem absolwentką Akademii Pedagogikii Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam studia na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, Surdopedagogika oraz Terapia Pedagogiczna. Doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu nabywałam podczas praktyk i pracy. Odbyłam również praktyki w Ośrodku dla dzieci niesłyszących oraz niedosłyszących we Wrocławiu. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym jako nauczyciel współorganizujący pracę oraz prowadziłam terapię dzieci w spektrum autyzmu.
W pracy buduję z dzieckiem relację opartą na zaufaniu, dzięki czemu terapia przynosi efekty. Zależy mi na tym, aby podopieczni budowali poczucie sprawczości i własnej wartości.
Jestem absolwentką szkoły muzycznej, a więc bardzo chętnie wplatam muzykę w terapię.
Prywatnie uwielbiam spędzać czas na łonie natury, a szczególnie w górach.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego. Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą integracji sensorycznej. Pracę z osobami z niepełnosprawnością rozpoczęłam już na studiach, jako wychowawca na turnusie rehabilitacyjno-wypoczynkowym dla dorosłych osób z niepełnosprawnością. Od ponad sześciu lat pracuję jako pedagog specjalny z dziećmi ze spektrum autyzmu. W swojej pracy dążę do sukcesów, prowadzę zajęcia indywidualnie dopasowane do każdego dziecka. Jestem wytrwała w swoich działaniach, chętna do dalszego rozwoju. Wykazuję się empatią, cierpliwością oraz kreatywnością. Praca z dziećmi przynosi mi wiele satysfakcji oraz spełnienia zawodowego.
Jestem terapeutką zajęciową, absolwentką Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami zdobywałam jako praktykantka w Ośrodku Wczesnej Interwencji oraz w Centrum Intensywnej Terapii „Olinek”. Uwielbiam pracę z dziećmi. Jestem osobą uśmiechniętą, kreatywną i zawsze gotową do współpracy. Ukończyłam szkolenia z zakresu prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, interesują mnie różne alternatywne metody terapii: arteterapia, muzykoterapia, terapia metodą dramy, sensoplastyka. Staram się stale poszerzać swoją wiedzę i kompetencję poprzez udział w różnych szkoleniach.
Ukończyłam studia I stopnia na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku – Logopedia z audiologią oraz studia II stopnia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, kierunek – Logopedia ogólna i kliniczna. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Posiadam certyfikat umiejętności praktycznych z zakresu audiologii. Jestem certyfikowanym terapeutą: miofunkcjonalnym I° i II° wg. A. Kittel.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w szkole specjalnej. Swoją opieką neurologopedyczną obejmowałam dzieci i młodzież z problemami rozwoju mowy i komunikacji, głównie osoby ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną oraz dzieci będące w normie rozwojowej, posiadające trudności artykulacyjne i miofunkcjonalne a także niemowlaki z wyzwaniami rozwojowymi.
Jestem terapeutą komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC. Zależy mi na tym, aby każdy miał możliwość komunikacji. Dlatego gdy występują trudności z wykształceniem mowy werbalnej, pomagam moim podopiecznym wprowadzić odpowiedni dla nich system komunikacji (PECS, Gesty Makaton, oprogramowanie „Mówik”) który pomaga im efektywnie komunikować się z otoczeniem.
Ukończyłam liczne kursy i szkolenia poszerzające wiedzę logopedyczną i neurologopedyczną związaną z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji oraz trudnościami miofunkcjonalnymi niemowląt i dzieci m.in.: AAC, Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro, Jak efektywnie pracować z dzieckiem z autyzmem w nurcie SAZ, Makaton I° II° i III°, Obsługa oraz wykorzystanie programu Mówik, Kinesiotaping w logopedii, Masaż logopedyczny, Terapia miofunkcjonalna wg. A. Kittel I° i II°, Niemowlak u logopedy cz I. i cz. II, Terapia sygmatyzmu międzyzębowego, Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, Terapia neurobiologiczna.
W swej pracy cenię sobie indywidualne podejście do pacjenta. Jako neurologopeda staram się jak najlepiej poznać dziecko – jego mocne strony, zainteresowania i deficyty. Dzięki temu jestem w stanie opracować program terapii indywidualnie dopasowany do jego potrzeb.
Jestem absolwentką Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu, w Fundacji Zdrowie, w Stowarzyszeniu Rodzin i Przyjaciół Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną ,,Chata z pomysłami”, w Stowarzyszeniu Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych Krasnal oraz Ośrodku Rehabilitacji Dziennej dla Młodzieży i Dorosłych Niewidomych i Słabowidzących ze Złożoną Niepełnosprawnością ,,Stowarzyszenie Tęcza”. Ukończyłam I stopień szkolenia „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej”. Jestem osobą pogodną, zawsze uśmiechniętą i skorą do pomocy. W pracy cechuje mnie kreatywność, determinacja i wytrwałość. Ponad to praca z dziećmi z autyzmem to dla mnie wielka satysfakcja i nawet ,najdrobniejsze sukcesy bardzo mnie cieszą. Odbyłam wiele szkoleń, ale cały czas pogłębiam wiedzę i dokształcam się po to, aby być coraz lepszym specjalistą.
Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego na specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączająca oraz studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na specjalności pedagogika szkolna i pedagogika zdolności. Podczas nauki odbyłam praktyki w przedszkolach, szkołach podstawowych i integracyjnych. W ramach zajęć uczelnianych odwiedzałam dom treningowy dla osób z niepełnosprawnościami, a także brałam udział w przygotowaniu Majówki Aniołów organizowanej dla dziecii młodzieży ze szkół specjalnych. Ukończyłam szkolenie w ramach projektu POMAGAM! Wiem jak! „SAZ sposobem na efektywną edukację”. Jestem osobą, która potrafi nawiązać kontakt z drugim człowiekiem, potrafię słuchać, jestem cierpliwa i otwarta na nowości pedagogiczne.
Z wykształcenia aktorka, muzyk - wokalistka czynna. Od 2008r. mgr logopedii, ukończona Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Doświadczenie i specjalizację w dziedzinie terapii dzieci w spektrum autyzmu nabywałam w Fundacji Synapsis, robiąc 2-letni staż, następnie pracując w fundacyjnym przedszkolu z dziećmi w spektrum autyzmu. W kolejnych latach pracowałam w placówkach terapeutycznych. Interesuje się komunikacją alternatywną, ukończyłam szkolenie z zakresu PECS, szkolenie z komunikacji gestem Makaton oraz szkolenie z treningu jedzenia. Obsługuję program do tworzenia znaków do książek komunikacyjnych w programie Boardmaker. Z powodzeniem wplatam w terapii nabywania języka muzykę, śpiew. Z racji wykształcenia prowadzę z dziećmi logorytmikę. Prywatnie mama 3 córek.
Od 2017 roku pracuję z dziećmi z trudnościami przetwarzania sensorycznego. Doświadczenie zdobywałem w przedszkolach terapeutycznych oraz integracyjnych. Ukończyłem liczne szkolenia i kursy, w tym: kurs instruktorski z korektywy i kompensacji wad postawy ciała, Terapię Integracji Sensorycznej, kurs komunikacji alternatywnej PECS, Diagnozę procesów SI, Kurs Kinezjotapingu, kurs masażu leczniczego I i II stopnia. W Magicznym Moście prowadzę zajęcia fizjoterapeutyczne, terapię integracji sensorycznej, także w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju (WWR). Prywatnie jestem tatą trzyletniej Poli, miłośnikiem podróży i przyrody.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Jana Kochanowskiego w Kielcach ze specjalnością Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkola z terapia pedagogiczną. Od prawie 10 lat pracuję z dziećmi. Jestem współtwórcą wielu innowacji pedagogicznych podążających za dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyłam szereg kursów i szkoleń, które wspierają moją codzienną pracę. Praca z dziećmi to dla mnie wyzwanie, ale również ogromna radość i przyjemność. Motywuje mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują, by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. W życiu prywatnym najchętniej spędzam wolny czas z bliskimi. Staram się aktywnie wypełniać każdy mój dzień. Lubię: podróże, rower, basen, joga.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, terapeutą behawioralnym PLTB (nr licencji 212/T/2018). Od ponad 10 lat pomagam dzieciom z trudnościami rozwojowymi i ich rodzinom. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Zdobywałam doświadczenie w ośrodkach behawioralnych w Warszawie i Gdańsku. Pracowałam w placówkach wspierając dzieci podczas terapii indywidualnej, zajęć grupowych oraz uspołeczniających. Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Posiadam kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-R, VB-MAPP), funkcjonowania poznawczego (Stanford-Binet 5, IDS), oraz wykrywania spektrum autyzmu u dzieci (ADOS-2). Praca z małymi dzieci to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, kandydatką do uzyskania licencji terapeuty behawioralnego. Swoją wiedzę dotyczącą diagnozy i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu zdobywałam na licznych szkoleniach i konferencjach, m.in. „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” w Fundacji SYNAPSIS, „VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii” SCOLARIS, „Terapia behawioralna w praktyce: 3-modułowy kurs bazowy” w Fundacji „Krok po kroku”, „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu” w Fundacji SYNAPSIS, „Metoda zachowań werbalnych, czyli wczesna interwencja behawioralna” SCOLARIS. Ukończyłam studia podyplomowe w SWPS „Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania”. Od lat pracuję z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju. Doświadczenie zdobywałam w Bydgoskim Zespole Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych, Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy, prowadząc terapię indywidualną w Centrum Kompleksowej Terapii Psychologiczno – Pedagogicznej „Spektrum”, w przedszkolu terapeutycznym „Tęczowy Domek” w Grodzisku Mazowieckim oraz pracując indywidualnie w środowisku domowym.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałam w trakcie studiów angażując się w różnego rodzaju wolontariaty, m.in. prowadząc warsztaty terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Miałam okazję pracować w placówkach przedszkolnych wspierając grupy integracyjne oraz terapeutyczne. Prowadziłam również zajęcia indywidualne z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi. Chętnie podnoszę swoje kwalifikacje przez uczestnictwo w licznych kursach i szkoleniach, m.in. „Diagnoza funkcjonalna- profil psychoedukacyjny PEP-r”, „Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju”. Praca z dziećmi powoduje, że każdy dzień jest dla mnie nowym wyzwaniem, a każde nawet najmniejsze osiągnięcie jest powodem do dumy i motywuje do dalszego działania.
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Doświadczenie zdobywam od początku studiów. Odbyłam staż w Ośrodku Terapeutycznym „Przystań Psychologiczna”, gdzie asystowałam dzieciom z diagnozą Zespołu Aspergera oraz ADHD. Ponad to byłam wolontariuszką w Ośrodku Integracji Społecznej, prowadząc terapię dorosłych osób ze spektrumautyzmu. Ukończyłam certyfikowane szkolenie I i II stopnia z zakresu prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. Swoją przyszłość wiążę z pracą z dziećmi i młodzieżą. Za podstawę prawidłowej komunikacji z dzieckiem uważam zapewnienie mu poczucia bezpieczeństwa i zaufania. Istotne dla mnie jest wychwycenie potrzeb dziecka i nauczenie ich zaspokajania. Specjalistyczną wiedzę w tym zakresie nieustannie staram się pogłębiać poprzez liczne kursy i szkolenia.
Jestem licencjonowanym nauczycielem Pedagogiki wczesnoszkolnej. Obecnie zdobywam kwalifikacje magisterskie do tytułu Psychologa. Odbyłam praktyki w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wspomagając dzieci z trudnościami w edukacji szkolnej. Ponadto posiadam doświadczenie w opiece nad dziećmi zdobyte podczas pracy jako wychowawca grupy w Przedszkolu Dwujęzycznym. Ukończyłam certyfikowane szkolenie "Mutyzm selektywny - oddziaływania przedszkolne i szkolne" prowadzone przez Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku. Ukończyłam również kurs Treningu Umiejętności Społecznych, organizowany przez Pomoc Fundacja Autyzm. Swoją przyszłość wiążę z pracą z dziećmi. Zależy mi na zapewnieniu im prawidłowego rozwoju oraz poczucia bezpieczeństwa. Specjalistyczną wiedzę w tym zakresie staram się pogłębiać poprzez liczne kursy i szkolenia.
Jestem pedagogiem, absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiadam 9 letnie doświadczenie wpracy z dziećmi i dorosłymi z zaburzeniami ze spectrum autyzmu. Swoją przygodę zaczęłam od stażu w Centrum Terapii Autyzmu Sotis, prowadząc grupy TUS. Praktykę zdobywałam pracując w terapeutycznych punktach przedszlnych jako terapeuta grupowy, indywidualny oraz jako członek zespołu diagnostycznego. Brałam udział w wielu szkoleniach dotyczących spektrum autyzmu m. in. ,, AAC Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się", "Diagnoza i terapia ręki". Praca z dziećmi w spectrum autyzmu, daje możliwości zobaczenia świata z zupełnie innej perspektywy, to czyni ją dla mnie tak pasjonująca.
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Logopedia i praca z dziećmi to moje dwie największe życiowe pasje. W kontakcie i pracy z dziećmi zależy mi na budowaniu bezpieczeństwa, wzmacnianiu poczucia wartości i tożsamości najmłodszych. Staram się ciągle poszerzać zakres swojej wiedzy biorąc udział w szkoleniach, webinarach oraz konferencjach. Każdego mojego małego podopiecznego staram się zachęcić do pracy przygotowanymi według jego upodobań pomocami. Kładę szczególny nacisk na zwiększenie skuteczności terapii poprzez łączenie różnych metod pracy. Dzięki temu typowo stolikową terapię logopedyczną zamieniam na zajęcia z elementami logorytmiki oraz logosensoryki. Chęć współpracy oraz widoczne efekty pracy u moich podopiecznych motywują mnie do ciągłego poszerzania kwalifikacji.
Jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, nauczycielem przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, a także diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej. Kontakt z dziećmi stanowi dla mnie zarówno moją pracę, jak i pasję. Całą swoją karierę zawodową oraz drogę edukacyjną poprowadziłam w kierunku pracy właśnie z nimi, aby jak najbardziej holistycznie i indywidualnie podejść do każdego z nich. Posiadam również bogate doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością sprzężoną, dotkniętymi chorobami genetycznymi, niepełnosprawnością intelektualną oraz różnego typu zaburzeniami rozwojowymi zdobytą w Ośrodku Wsparcia i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Sprzężoną w Warszawie. Stale rozwijam swój warsztat pracy oraz poszerzam wiedzę i kompetencje poprzez uczestnictwo w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Moja kreatywność, wiedza i doświadczenie pozwala mi na prowadzenie terapii i wsparcia w bardzo zróżnicowany, ciekawy oraz co najważniejsze efektywny sposób a otwartość, energia i radość sprawia, że łatwo nawiązuje pozytywne relacje z dziećmi. Prywatnie jestem mamą dwójki energicznych chłopców a w wolnym czasie podróżuje, czytam książki o tematyce kryminalistycznej oraz poszerzam swoją kolekcję roślin domowych.
Jestem psychologiem o specjalności Klinicznej Dzieci, Młodzieży i Dorosłych. Doświadczenie zdobywałam pracując indywidualnie oraz grupowo w placówkach terapeutycznych i edukacyjno-terapeutycznych (integracyjnych, specjalnych, a także prowadzonych metodą Montessori) skoncentrowanych na pracy z dziećmi z wyzwaniami w rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową, niepełnosprawnością intelektualną. Jestem również Trenerem Umiejętności Społecznych.
Swoją wiedzę poszerzam uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach obejmujących swoim zakresem pracę terapeutyczną z dziećmi, m.in.: Analiza Rysunku Dziecka; Trening Kompetencji Emocjonalnych; Trening Umiejętności Społecznych; Depresja Dzieci i Młodzieży; Komunikacja alternatywna i wspierająca; Dziecko z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju w Przedszkolu.
Już w szkole średniej pracowałam z dziećmi jako wolontariuszka, gdyż praca z najmłodszymi przynosi mi dużo satysfakcji. Stosuję podejście integratywne kładąc nacisk na relację terapeutyczną.
Ukończyłam pięcioletnie studia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Kontynuuje naukę na studiach podyplomowych z neurologopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas licznych praktyk, pracy w przedszkolach oraz w fundacji. Odbyłam również roczny staż w Centrum Mowy i Ruchu ELF. Staram się cały czas dokształcać poprzez udział w licznych szkoleniach. Praca z dziećmi sprawia mi dużo radości i satysfakcji.
Jestem fizjoterapeutką, absolwentką studiów magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, a także certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej (PSTIS, Warszawa). Ukończyłam studia podyplomowe - Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika. Brałam udział w licznych kursach m.in. Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci w okresie wczesnodziecięcym (Wrocław), Diagnostyka i terapia wad postawy, skolioz i choroby Scheuermanna wg Metody FITS (Warszawa). Praca z dziećmi wymaga kreatywności i szczególnej wrażliwości, ale jednocześnie daje mi dużo radości i satysfakcji. Dbam o dobrą atmosferę podczas zajęć, tak aby terapia była również zabawą. Ważny jest dla mnie rozwój zawodowy, poszerzam swoje umiejętności oraz aktualizuję wiedzę.